Reklám mennyország

Nincs új a nap alatt…

2011-et írunk és a “reklámszakemberek” még mindig azt próbálják elhitetni a fogyasztói társadalom tagjaival, hogy csakis akkor léphetnek majd be a Mennyország kapuján, ha ilyen-olyan termékeket vásárolnak életük során. Közéjük tartoznak többek között azok a “kollégák” is, akik a Danone Görög joghurt reklámfilmjét készítették:

A koncepció kissé már elcsépelt, ráadásul kísértetiesen hasonlít a közel tíz évvel ezelőtti Lavazza reklámfilm szériára…

Advertisements

2 thoughts on “Reklám mennyország

  1. Sajnos nincs új a Nap alatt… Jól “bevált” módszerek és sémák… Erre harapnak az ügyfelek. Semmi macera… Nincs elég bátorság és kreativitás az cégekben. Szerintem ebben kéne segíteni őket!

    • Igen, én is azt hiszem, hogy a gyors pénzköltés helyett, a reklám és egyéb “kreatív” szakemberek feladata a szemléletváltás elősegítése kell legyen.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s