Produkciós szeminárium – szponzoráció

MIÉRT NEM ELÉG A ZSENIÁLIS ÖTLET, VAGY AZ, HA EGYSZERŰEN NAGYON JÓ VAGY VALAMIBEN?

Az ötletgazdák, rendezvényszervezők, kultúrmenedzserek stb. gyakran ütközenk a pénzügyi források szűkösségébe, miközben egy valóban zseniális ötletet próbálnak megvalósítani, vagy például támogatást szerezni a szakmailag egyébként tényleg kiemelkedő tevékenységük folytatásához.

Miért van ez, miközben tudjuk, hogy a vállalatok hatalmas összegeket költenek marketing tevékenységükre, mely összegek a leggyakrabban szintén vállalati formában működő marketing és pr ügynökségek zsebében landolnak. Talán ők állítják elő a valós értékeket, amit érdemes megfizetni?

Nem, véleményem szerint a megoldás sokkal egyszerűbb: ők specializálódtak arra, hogy szót értsenek azokkal, akik tudnak és hajlandóak is pénzt költeni. Sőt, akiknek piaci pozíciójuk megtartása vagy növelése érdekében KELL is pénzt költenie! 

De ha szentelünk egy kis időt arra, hogy megértsük mi is valójában a szponzoráció a szponzoráló szempontjából, akkor nekünk is könnyebb lesz megtalálni azokat a partnereket, akikkel közösen tudjuk megvalósítani céljainkat.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s