Költői kérdés

Boldog vagy ma?

Reklámok

4 thoughts on “Költői kérdés

  1. Boldog vagy ma? Most, hogy megtaláltam a blogodat, igen, boldog. Nagyon tetszik, sok hasznos és érdekes dolgot olvastam rajta. Köszönöm szépen! Máskor is visszanézek majd.

    • Én köszönöm! A későbbiek folyamán is örömmel fogadom a véleményedet, észrevételeidet és javaslataidat!
      Szép napot! 🙂

  2. Igen, boldog vagyok! Pláne, hogy végre ide találtam, és elolvastam jó pár posztod míg a legkisebb rajtam táplálkozik félig alva. Szóval H.K. =H.K.. Ez most esett le, lám, én sem használom jól a netet :). Elolvasok mindent a blogon, és várom a rám vonatkozó részt nagy örömmel!
    És köszönöm a linket!
    Puszi

    • Drága, örülök, ha sikerült örömet okoznom, remélem ez a tendencia csak folytatódni fog! Hamarosan megírom neked azt a bizonyos mailt is. 😉 Puszi, HK

Vélemény, hozzászólás?

