Vizuális identitás

Kedves történetbe futottam bele, ami egyáltalán nem egyedülálló: megkeresett egy civil szervezet, azzal az általános problémával, hogy pénzügyi- és humán nehézségeik vannak és, hogy arra gondoltak egy kis kommunikációs kampánnyal javíthatnának a helyzetükön.  Ez valószínűleg így is van. Egy kampány megvalósítása azonban egy olyan több lépcsős folyamat, ahol nem szerencsés egyik lépcsőfokot sem átugrani és ajánlatos a lépcső legelső fokával kezdeni.

Minden ott kezdődik el, amikor meghatározod önmagad.

Mivel foglalkozol?

Miben különbözöl másoktól?

Mik a céljaid?

Ezeknek az alapvető kérdéseknek a megválaszolása vezet el oda, hogy meg tudd alkotni saját identitásodat, amely alapul szolgálthat majd egy későbbi kampányhoz is. Fordíts kellő figyelmet arra, hogy az önmeghatározás ne csak saját szemszögből történjen, hanem vizsgáld meg önmagadat (a szervezetet) a külvilág szempontjából is. A folyamat eredményeként egy olyan alappal rendelkezel majd, amelyre már nyugodtan ráépítheted a  vizuális identitásodat, vagyis ki tudod alakítani azt a hatékonyan működő, egyedi, stílusos képi megjelenést (pl. logó, színvilág, betűtípus stb.), amelynek elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés, mely megkönnyíti a tájékozódást a “piaci szereplők” között,  elősegítve így az ismertebbé válásodat.

De!

Ez még csak a legelső lépés az ismertté válás és a siker felé… (egyben alapfeltétele annak is, hogy egy kommunikációs kampányt fel tudjunk építeni).

Folyt. köv. 🙂

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s