Közösség központú digitális forradalom

Érdemes egy kicsit elgondolkodni a közösség erején. Érdemes elgondolkodni azon is, hogy soha eddig nem volt még olyan egyszerű kapcsolatba lépni a közösséggel, mint most. Elég csak egy egészen keveset visszatekinteni az időbe, és csodálatos példákat látunk a közösségi média  erejére: pl. az Obama választási kampány, vagy legutóbb az egyiptomi lázadás megszervezése, de akár itthon a sajtószabadságért szervezett megmozdulások, stb., stb.

A civil szervezetek és kezdeményezések szempontjából különös erővel bír ez az eszköz, melynek erejét még csak nagyon kevesen mérték fel. Ismerni már mindenki ismeri az iWiw-et, Facebook-ot, Twitter-t stb. és sokan már használják is őket, de nem gondolják végig, hogy mekkora lehetőséget tartanak kézben.  Igazi kincsesbánya!

Kár lenne kihagyni! Az interaktív marketing a ma ismert lehető legeredményesebb és legköltséghatékonyabb eszköz lehet, ugyanis, ha azokat az embereket szólítjuk meg, akiket az üzenetük érdekelhet, akkor ezek az emberek elkezdenek rendszeresen visszajárni a webfelületekre, közösséget alkotnak, majd az üzenetről élőszóban beszélnek a barátoknak és ismerősöknek (ergo, cselekszenek).   Profi, jól megtervezett és kivitelezett kampánnyal tehát (ahol egy bizonyos cél elérése érdekében tudatosan szólítjuk meg a potenciális célcsoportokat, abban a formában, ahogyan ők kommunikálnak) bármely jó ügy mellé elegendő támogató, követő és segítő állítható, egyedül csak a kreativitás szabhat határt az eredményeknek…

Toborozhatunk önkénteseket, támogatókat, megszervezhetünk eseményeket, de akár még a szponzor bevonásban is eredményesen használhatjuk.

Tessék tehát kimenni a szabadba, szívni egy kis friss levegőt és szabadjára engedni a gondolatokat!

Előtte azonban ajánlom még figyelmedbe az e ID – Interaktív kalauz című prezentációmat, amelyből részletesebb képet kaphatsz az interaktív marketingről.

Foto: Mario Pugliese

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s