“Külső szemlélő” a kommunikációban

Oleg Borisuk: SzoborparkA szervezeti kommunikáció szerintem tipikusan az a feladat, amelyhez még akkor is ajánlatos egy külső szakember bevonása, ha önerőből képesek lennénk ellátni azt. Szervezeten belülről nagyon nehéz olyan, nem elfogult, objektív, ugyanakkor őszinte képet adnunk magunkról, amely egyezik a saját és a külvilág “ízlésével” is. Kialakíthatunk ugyan egy ideális képet magunkról, amely még a külvilág tetszését is elnyerheti, de ezt csak akkor ajánlatos megtennünk, ha biztosak vagyunk benne, hogy tartósan képesek leszünk a “szemlélők” véleményét befolyásolni.

Erről lassan már a legprofibbak is letettek… a közvélemény és a külvilág pedig gyorsan változik és lássuk be, hogy az egyirányú kommunikáció kora is már régen lehanyatlott. Miközben elkezdődött egy új időszak, amikor a külső “szemlélő”, a véleménye, a látásmódja egyre nagyobb szerephez jut.

Ez egyébként akkor kap számomra egészen konkrét értelmet, akkor ölt valós formát, amikor például Budapestről, vagy Budapesten készült fotókat nézek. Itthon is vannak igazán jó fotósok, azonban legjobban a külföldi fotósok tudják visszaadni a hely lényegét, vagy szebben mondva a “hely szellemét”. Legalábbis számomra… Ugyanaz a valóság, csak más nézőpontból.

Az eredmény magáért beszél.

Foto: Oleg Borisuk

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s