Nem minden az, aminek látszik

Éppen a napokban volt téma, egy tervezett tréning sorozat és a hozzá kapcsolható – lehetséges- kommunikációs kampány kapcsán, hogy milyen formában lehetne eredményes társadalmi szemléletváltást ösztönözni.  Természetesen jobbnál jobb, kreatívabbnál kreatívabb dolgok lettek bedobva.

Én tartottam magam ahhoz, hogy szerintem a photoshop trükkök – bármennyire is imádom őket- nem ide valók. A való életből kell elemeket beemelni. Olyan képeket kellene és lenne érdemes szerintem megjeleníteni, amelyek első ránézésre valami teljesen mást mutatnak és az amelyeket csak az tud értelmezni, aki veszi rá a fáradtságot, vagy aki egyébként is nyitott az mélyebb szemlélődésre. Például egy ilyet, mint amit az Art for ever Fb oldalán találtam.

Nem trükk, szemlélet.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

